best bangs of Siti Haryanti Hj Hairolanuar

My photo
Bandar Baru Bukit Gambir, Muar, Malaysia
...Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu. JIKA kau hilangkan Agama pada dirimu, MAKA hilanglah cintaku padamu...

Tuesday, August 31, 2010

asal study jep, ngantuk... ade UBAT ke? :B


hm... ni la keje aku... ngantuk je akibat mmbaca atau wat tesis, ngadap le lappy... bila wat keje2 yg xbpaedah ni, laju giler tgn ni... huuu... ngantttttuuk sigh~ adeh...

arini hari merdeka. MERDEKA! alhmdllh Malaysia da 53 thun merdeka... alhmdllh...

hm, bbalik pd topik di ats, iaitu, mengantuk... aku mengantuk di saat ini... hu... xpe2, jap ag bsemangat balik... cayok yanti!!!

ha, esok da 1hb September 2010. luse da 2hb, 3hb, 4hb... 4hb tu aku nk balik kg... yahuuuuu... yabedabedu~ :D hm, yg agak mencatat sejarahnye, aku akan drive sendirian dr UKM ke MUAR, JOHORE. doakan ye aku slmt smpai... amin. dr muar ke ukm da lps, insyaAllah... balik raye ni... selamat HAli laya owww... tp, mayb la kut... 4hb tu, sayangku akan dtg ke seremban, tunggu daku di sana. beliau nk teman aku. cian kt beliau. tp nk wat cemane... "sayang katanye... nk teman jgak..."... ikut kn aku, xpe la... doa je da ckup. heee~

@@#@#!#da hilang ngantuk. see, lps taip2 kt blog ni, aku da leh hilg ngntuk... hehehe. ini la UBAT hilang NGANTUK. bye.

No comments:

Post a Comment